Veelgestelde vragen

Algemene onderwerpen

Waar is mijn bestelling?

Je kunt de status van je bestelling online nakijken, indien je je geregistreerd hebt op onze site. Indien niet, kun je onze Klantendienst contacteren ophet nummer 08000228616, of via mail. Voor een optimale afhandeling, vragen we je je bestellingsnummer alvast bij de hand te houden.

Wat is jullie teruggave/omruil beleid?

Indien je niet tevreden zou zijn met je Bobbi Brown online aankoop, gelieve het ongebruikt product terug te sturen binnen de 14 dagen na de verzending, en we zullen je rekening met veel plezier terugbetalen. Voor meer informatie raadpleeg onze teruggave procedures.

Aanvaarden jullie ook internationale bestellingen?

Het spijt ons, Bobbibrown.nl kan momenteel geen bestellingen bestemd voor het buitenland aanvaarden. We verontschuldigen ons alvast voor het potentïele ongemak. Indien je alsnog wilt bestellen vanuit een ander land, gelieve dit dan via de website van het land in kwestie te doen.

Hoe kan ik een bestelling veranderen of annuleren?

Gelieve binnen het uur na de bestelling contact op te nemen met onze klantendienst 08000228616. Eenmaal een order verwerkt is, kunnen we dit jammer genoeg niet meer veranderen of annuleren.

Waarom is mijn favoriete product niet meer verkrijgbaar? Wat kan ik nu gebruiken?

Beslissingen om een product(lijn) stop te zetten of te introduceren, worden gemaakt op basis van consumentenvoorkeuren en aankooppatronen. Gelieve onze Klantendienst een email te sturen met de naam tint van je favoriete product dat niet meer verkrijgbaar is, en zij zullen je met veel plezier een alternatief voorstellen.

Hoe weet ik welke ingrediënten er gebruikt werden?

Als je graag informatie over de ingrediënten in Bobbi Brown producten verkrijgt, gelieve onze Klantendienst te contacteren 08000228616 of via mail.

Kunnen jullie me testers opsturen?

Helaas zijn testers niet bestemd voor algemene distributie. Indien je productsuggesties, -of advies zou wensen, kan je gerust een mailtje sturen naar onze Klantendienst.

Test uw bedrijf op dieren?

Estée Lauder Companies Inc. zet zichzelf in tegen het testen op dieren. We engageren ons eveneens voor de gezondheid en veiligheid van onze consumenten, door producten op de markt te brengen die voldoen aan de regels en voorwaarden die van kracht zijn binnen het land in kwestie.

We gebruiken geen dierenproeven, noch voor onze producten, noch voor onze ingrediënten. Ook vragen we niet aan een derde partij om onze producten zo te testen, behalve wanneer we hiertoe via wet verplicht wordenN/azijn. We evalueren onze afgewerkte producten door middel van klinische tests op panels van vrijwillige testers.

Estée Lauder schaart zich achter de ontwikkeling van een wereldwijde aanvaarding omtrent alternatieven voor niet-dierenproeven. Om dit te bereiken, werkt het bedrijf nauw samen met de sector in het algemeen, en met de globale chemische gemeenschap voor onderzoek en fundraising voor deze alternatieven.

Meer weten: http://bit.ly/1kUEwld

Bieden jullie ook privé-afspraken (bijvoorbeeld voor bruiden) aan?

Bobbi Brown biedt consultaties aan, bij al onze Bobbi Brown verkooppunten. Deze consultaties stellen je in de gelegenheid om samen met een professioneel getrainde Bobbi Brown consulent aan de slag te gaan. Indien gewenst, mag je ons ook altijd een mailtje sturen en een Bobbi Brown Expert zal je vervolgens tips en suggesties geven via email voor je speciale dag.

Waar kan ik Bobbi Brown producten kopen? 

Bobbi Brown producten zijn te koop op deze site en winkels verkooppunten. Zoek in onze Store Locator functie naar jouw dichtsbijzijnde verkooppunt of winkel.

Solliciteren bij Bobbi Brown?

Wij zijn altijd op zoek naar getalenteerde, enthousiaste personen om Bobbi Brown te vertegenwoordigen.

Indien je bij Bobbi Brown wilt solliciteren, klik dan hier om de huidige vacatures binnen ons bedrijf te bekijken.

Ik ontvang mijn online nieuwsbrief niet, zouden mijn spam filters deze kunnen blokkeren?

Je Internet Service Provider (ISP) of e-mailclient zou een filter kunnen bevatten die bepaalde e-mails blokkeert, en dit zou een invloed kunnen hebben op de ontvangst van de online nieuwsbrieven van Bobbi Brown. Indien je vermoedt dat dit het geval is, raadpleeg dan de helpsectie van je e-mailprogramma of neem rechstreeks contact op met je ISP om de (filter)instellingen aan te passen. Door deze aanpassingen zou je terug e-mails van Bobbi Brown Online moeten kunnen ontvangen. In geval van vragen, gelieve ons te contacteren op het nummer 08000228616.

Wat als ik mij niet confortabel voel bij online betalingen met mijn kredietkaart ?

Je kan een bestelling plaatsen via de telefoon op 08000228616. Onze Online Customer Service Experts zijn beschikbaar van maandag t.e.m vrijdag vanaf 08:00u tot 20:00u en op zaterdag vanaf 08:00u tot 12:00u.

Delen jullie de informatie die ik aan Bobbi Brown geef?

Wij respecteren jouw privacy. De informatie die je met ons deelt, zal niet gedeeld worden met derde partijen zonder jouw expliciete toestemming. Voor meer informatie over ons Privacy Beleid, klik hier.

Wat is het beleid rond terugzendingen?

Indien je niet tevreden bent met een product dat je ontvangen hebt van Bobbi Brown Online, mag je dit terugzenden of omruilen. Kijk hieronder voor instructies.

Hoe lang duurt het ongeveer voor ik word terugbetaald?

Hoe je het pakketje wilt terugzenden, staat je volledig vrij. Zo kan je het pakketje via GLS terugsturen, of bijvoorbeeld via jouw lokaal postkantoor. Wél raden we je ten zeerste aan om, in je eigen belang, altijd een volgnummer te vragen wanneer je jouw bestelling retourneert. Indien we jouw pakketje namelijk niet hebben ontvangen, en je jammer genoeg niet kunt aantonen dat je het geretourneerd heeft, kunnen wij jouw product helaas niet vergoeden.

Raadpleeg de sectie over beschadigde artikelen hieronder indien bepaalde artikelen schade opliepen.

Houd er rekening mee dat wij alleen producten kunnen vergoeden die gekocht werden via Bobbibrown.nl. Producten die je online kocht, kunnen niet terugbezorgd worden aan Bobbi Brown verkooppunten.

Mijn product is beschadigd aangekomen. Wat moet ik doen?

Indien jouw bestelling beschadigd aankomt, gelieve de doos, verpakking en inhoud bij te houden en ons zo snel mogelijk te contacteren.

Vind je het antwoord op jouw vraag niet?

Contacteer onze klantendienst via e-mail of telefoon.